Hakkımda

Ben annesinin kuzusu ,Kore delisii,amatör çevirmen,uzman dj,yarı aşçı,hala öğrenci,müzmin bekar,mustakbel Kore yolcusu,Türk evladı,Kore dostu,sürekli kahküllü,hep depresif,çok haraketli,çok etkili çok etkilenen,saçmalama uzmanı,k-drama manyağı,ygs mağduru,hastalık hastası,annesinin hukuk okumasını istediği ama içinde filoloji yatan dişi aslan... Reşitsem n'olmuş?Yatağımı hala annem yapıyo! *yoonseul*

4 Temmuz 2014 Cuma

IPKKND'DAN Kısa kısa VE ''ARHİ''


Demincik yazdığım jalebi tarifinde bahsettiğim diziyle ilgili yeppte paylaştığım yorumu yazmaya geldim.Iss pyaar dan hala haberi olmayan var mı bilmiyorm ama beni aşırı derecede etkileyen bi diziydi.Kendisi hakkında biriktirdiklerimi yakın zamanda sayfalar dolusu olmasın diye böle böle yazmayı düşünüyorum ama önce  yeppte diziyi izlemeden hemen önce izledikten hemen sonra yazdıklarımı görmenizi istedim.Sakın diziyi izleyip de Arnavlanmayın !






İşte izlemeden hemen önce ben :

















ve izledikten sonra ben..





Bütün o ''what the'' lardan  ''shut up''lardan sonra beklenen ''I love you damn it''



Bekleyin beni..
Umarım yakın bir zamanda siz izlemeden ben anlatımlarımla izleteceğim size diziyi :)

Hint Yemek Kültürü:Jalebi :)



Evvet bir Iss pyaar ko kya naam doon klasiği :)
 Aslına bakarsanız dizinin kendisini anlatmadan önce kaçmaz nasılsa deyip dizide sıkça geçen bu muhteşem tatlının tarifini vericem.Daha doğrusu daha önce Yepp'de paylaştığım tarifi olduğu gibi geçireceğim :)
 Saçmaladığım yerlerde gülmek serbest!


Her zaman aç Khushi ...


Aslına bakarsanız önce Barfiyi yazmak isterdim ama Iss Pyaar dizisinin üstüne her gün canımın çektiği ve bunu alışkanlık haline getirdiğim jalebiyi paylaşmaya karar verdim.Umarım benden önce paylaşan olmamıştır.

Bir çoğunuzun çeşitli sitelerden ulaştığı bir jalebi tarifi vardır mutlaka ama ben diziden gördüğümü ve damak zevkimi birleştirerek paylaşıyorum bu tarifi..

Bana yapacak kimse olmadığım için kendim yaptım siz de benim gibiyseniz;
Hadi hanımlar iş başına !




Hamur:
Yarım bardak su
1 su bardağı un
2 çorba kaşığı mısır nişastası(bunun yerine pirinç unu kullanıyorum ben)
1 çorba kaşığı yoğurt
Bir çimdikten az tuz

Şerbet:
1 su bardağı + 1 çay bardağı toz şeker
1 su bardağı su
1 yemek kaşığı limon suyu
Toz kakule ve bir tel safran(Aktardan bulabilirsinizoğru kakule sadece Tarçın ve arkadaşlarındaki yeşil geveze kuş değilmiş !)

Kızartmak için:
3 su bardağı sıvı yağ
1 tatlı kaşığı tarçın(ben tarçını çay kaşığıyla kullanıyorum)


Tarife gel !
Tüm hamur malzemelerini birbirine yedirerek karıştırdıktan sonra hamuru bi torbaya koyup,torbanın ucunu deliyoruz.Ve evet tam tahmin ettiğiniz gibi hamuru kızarmış tavada hızlıca gezdirerek çiçek şeklinde jalebilerimizi oluşturup,kızaran jalebileri mümkünse yanmadan önceden hazırladığımız soğuyan şerbete batırıp şerbetini çeker çekmez çıkarıyoruz.Tamamdır,Jalebiler hazır!
Afiyet bal şeker olsun
 


Bize yediren kimse olmadığına göre Allahın verdiği 10 parmağa şükretme zamanı  (n'aparsın ablası,teselli işte)



Ahh jalebiye (Yoksa arhi mi demeliyim) dair bu ka anı fazla geldi,hüzünlendim yine...

27 Haziran 2014 Cuma

Ağlamaklıyım,Asın Beni,Yeridir...


Lys sonuçları açıklandı malumunuz.
Eee Allah'ın malı burda ne arıyon diceksiniz?Bilgi almaya geldim.
Yani hiç olmazsa bilgilendireceğinizi umuyorum diyelimm..

Öncelikle Tm ciyim.Eşit ağırlık yani..
Amma ve lakin Dil istiyorum:Uzakdoğu dillerinden özellikle de Kore dili ve edb.
Hevestir geçer üzülürsün gibi laflara başlamayın lütfen çok araştırdım çünkü tam olarak istediğim tek şey bu..
Ankara Üniversitesi Kore dili ve edb. istemekteydim
Taa ki sonuçlar açıklanana kadar

Hemen kınamayın çok kötüyse de lütfen alıştıra alıştıra söyleyin.Gözlerim yeterince şişti zatenn
Ve bir de hala Erciyes üniversitesini kazanma ihtimalim var mı acaba?


offf kendimi çok kötü hissediyorum,hıçkırıklarımda boğulacakmış gibi..
Ve bu resim
Durumu özetliyor sanırım..

Ahh birileri haksız olduğumu söylesin,ama haklı bi şeklide lütfenn buna çok ihtiyacım var..

Ben şimdi ne yapıcam.
Diyelim ki başka hem de istediğimden bambaşka bi bölüm kazandım,nolacak?
Nasıl tercih yapıcam?
Nereye gidicem?
Kimle görüşcem?


OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Mim penceremden-Dışardaki Dünya



Henüz güneş batarken yazıyorum daha gecenin huzurunu hissetmeden
Belki babamın pc'ye yerleşmesinden korkarak,belki de gecenin hüznünden
Ve belki gecenin renginden

Hemen karşımda yine hissettiklerimden öteye geçemediklerim var,yine düşlerimin bir kısmı ,düş kırıklıklarımın bir kısmı ve kabuslarımdan arta kalanlar...

Ve bir de çocuklar,her zamanki sessizlikleriyle(!) yakan top oynuyorlar,karışmak istesem de aralarına yapamıyorum ya da yapasım gelmiyor işte..

Yine annem camdan kardeşime bağırıyo 'çok koşma terlersin'diye ve Şükran abla yine mahallenin her zaman kayıp çocuğu Furkan'ı arıyo koştura koştura.Anlaşılan yine ocakta yemek var ve Ahmet amca gelmek üzere.

Karşıdaki binayı boyayan işçiler gün sonuna gelmenin rahatlığıyla şakalaşmaya başlıyorlar yine ve hemen en alttan bir nida düşüyor kulağıma
'Lann n'arıyon orda in aşağı dur inme yukarı çık,lannn'diye
Halil yine demirlerden aşağı inmeye çalışırken tam da 3.kattaki evlerinden.Ve ablası bağırıyo yine 'korkma abi o domuza bi şey olmaz' diye

Bence de olmaz düşerse bile Halil düşer yine dört ayağının üstüne :)

Ve 3M yine kızlara sataşmış olmalı ki Zeyno çığlığı basıyo'Merve ablaaaa ya şu kardeşine bi şey de'
Ben çıkıyorum cama daha doğrusu sadece başımı uzatıyorum ve Muhammedlerin üçüne de soruyorum 'naptınız gene'..
Binbir şikayet ve dilekten sonra rüşvete başvurmakta buluyorum çözümü kulak sağlığımı düşünerek biraz da.Ve hemen cebimdeki son parayı biraz istekli biraz hayırr çokkk isteksiz bi şekilde uztıyorum.M'lein en büyüğüne...Tabi içimden saydırırken dilimden dökülen 'senle evde görüşcez ' sözleriyle..

Amacım ne miydi?Rüşvet vermesem yine Merve mahalle karılığının tam olarak ne demek olduğunu gösterecek, ne kendi yaşına ne de karşısındakinin boyuna bakmadan hem de..

Ehh diyorum tam yarım saattir oturduğum sandalyeden kalkarak 'gitti yine bizim paralar'

Dipnott:Tarih 26 haziran cuma perşembe akşam üzeri olmakla birlikte yazıda geçen olay ve kişiler birebir gerçektir...Ve fotolorın konuyla ilgisi olmamakla birlikte fotodaki şahıs Elif Su adındaki kardeşcağzımdır :)

Vee Düda bunu yazmak çok zormuş ama biraz da keyifli tabi...Düda'ya tekrar teşekkürler deyip bende bu mimi almak isteyen herkese paslıyorum o haldee..




25 Haziran 2014 Çarşamba

K-World Dans Festivalinden Arta Kalanlar

 Aslında bu yazıyı gelir gelmez taze taze yazmak isterdim ama yüzüm o kadar kızarmış haldeyken daha heycanımı sindirememişken yazmak istemedim.Ve bi de o gelir gelmez bastıran Arnav aşkım vardı.

  Neyse burayı hemen geçmezsek tekrar bastıran Arnav aşkım beni diziyi izletmeye zorlayacak :)

  Hımm nerde kalmıştık efenim.Hah K-world dans festivalinde açıkçası hızlı bi şekilde ilk gidenlerden olmak için uğraştım ama sanırım biraz geç kalmışım.Neyse dedim geç olsun güç olmasın amma ve lakin güç oldu efenim Güç oldu çünkü daha iki saat kalamadan festivalden ayrılmak zorunda kaldım.Bu yüzden burada sadece standlardan bahsetmek zorunda kalıcam.( severek ve üzülerek :)

  Bi kerem yol çok yakındı ama ben heyecandan 40.000.kişiye sorduktan sonra anca bulabildim.Ve girer girmez size sunmak için bi video hazırladım.
video
Öncelikle bu videoda kızarmış çirkin yüzümü görmek zorunda kaldığınız ve gösterdiğim aşırı heyecandan muhtemelen hiç bi şey anlayamadığınız için üzgünüm :(

Girer girmez gözüme ss501 standının çarpmasını neyle açıklayabilirsiniz:) Çok güzeldi yaa



Buradaki ürünler için Yekta'ya minnettarım.Sadece bir kitap ayracı alabildiğim içinse sadece üzgün,pişman,perişan...
işte aldığım kitap ayracı :)

ve yine ben yine enişteniz
ahh utandım yine :)
Yüzümdeki aptal gülümsemeyi görmemezlikten gelin lütfenn :(

işte Beast ve Exo standları




                                                               ve History standı
                                              ve bu standdan aldığım muteşem history  posteri
                                              (Na Do Kyun sizce de çok tatlı değil mi?)
History Tr standına minnettarlığımı bildirerek izninizle devam ediyorum...

Hımm sırada Exoyla çektiğim foto var : )


standda göremeyenler için tekrar shinee nin kendi el yazılarıyla imzaları :


İŞte Snsd ve Infinite standları





Ve  Müsikbank te Donghae nin öptüğünü söyledikleri bayrak


Lee Teuk mesajlarım



Ve festivalden aldığım diğer iki ürün :I love kpop yüzüğüyle mıknatıslı Yoona kitap ayracı :)


Buradaki şeylerden alamadığım için beni kınamayın :(

Ama bunun için beni kıskanabilirsiniz :)
Çekilişte bir masa takvimi kazandım :) Görsellerr :
Çekiliş için ismim yazılırken --->

Ve kazandığım takvimm :)




Biliyorum belki siz kazansanız bunu yapmazdınız ama ben abartı bi insanım,abartıyı seven
Hiç bi şeyin dozunu tutturamam sevincin de
(Eğer çekilişte kazanmamın ardından attığım çığlıktan kulakları rahatsız olan varsa kesinlikle üzgünüm :)

EEE YoonSeul daha daha ne yaptın diyenlere sesleniyorum maalesef bi bardak sığuk kahveyle eve dönmek zorunda kaldım :(

Vee Pişmanlıklarıma geçelim.
1)etkinliğin devamını izleyememek
2)Annemden korkmak
3)İkinci sırada bahsettiğim sebep yüzünden alamadıklarım
(özellikle L posteri ve Infinite parmaküstü yüzüğü)
4)Aloo mini konserini izleyememek
(taklit olduğu söylense de benim kanım ısındı kendilerini sevdim hem ayrıca bu devirde kaç kişi özgünlüğü yakalayabilmiş de sorgulama şansına sahip ki birilerini)
5)Maalesef kpop dans festivaline gidip dans yarışmasını izleyemeden dönmek


Ehhh benden bu kadar...
 kaçırdıklarım ve pişmanlıklarımla geçirdiğim bi günün ardından ramen yemeye gidicem sanırım
 Düda'nın bahsettiği Fung kardeşler bakalım bana neler öğretebilmiş :)



imza